Thursday, January 27, 2011

Noh Hujan datang kelas aku

Assalamualaikum...
amacam hari anda? cewah....hari anda gitu...
hari ni seperti biasa la...sebagai seorang student yg berdedikasi lagi berwawasan..
aku pergi ke kelas untuk mempelajari sesuatu...ceh..ayat x bley bla...
time dalam kelas etika kejuruteraan tadi berlakulah sesuatu adegan yang membuatkan
kami gembira yg amat di dalam kelas....

ape die?????
Noh Hujan datang ke kelas aku???
ape ke hey nye yob...
x kn Noh hujan nak tukar proffesion (betul ke aku eja ni?haha)

lecturer sorang ni jenis kre banyak tanye soklan kat pelajar....
agak klau muka budak2 ni nmpak ngantok ke...beborak ke mula la die mengajukan soalan....
seb baek muke aku ni jenis muke yg baek2 gitu....muke seorang student yg berdedikasi d dalam kelas....
(hahaha....poyo nye budak ni)

tibe2....die ternmpak seorang budak yakni mmbr aku la...
die pon tnye soklan...."what do you know about......" aku pon x bpe ingat da...
belum sempat mmbr aku ni nak jawab sekali lecturer tu tegur...
muka kamu macam Noh Hujan la....
suasana yg suram bertukar menjadi riuh....
ape lg bantai gelak r sume budak2 ni....
wakakakakakaka....sampai ade yg berguling2 lagi...

akhirnya mmber aku telah mendapat pengiktirafan dari seorang lecturer yang berstatus "PM DR IR"...
terbaek la....sebelum ni kitorang2 je yg dok bahan die muke macam Noh...
sekali lecturer pon joint skali daa....haha


p/s: pasni bley r mmbr aku try adjust Mis Nina...kot2 die beralih arah ke...

17 comments:

Sunah Mohammad said...

haha..nanti nak kenal lah ngan noh hujan tu~

Arisa Mihashi said...

awak busuk! gaagagagaga.

nurul lalala said...

ahaha..terbaek la lecturer tu~
xdek gamba dia ke?

Ask said...

HAha~
Biar betol~
Kembar habis lah nampaknya..

CikBulat said...

hahahaha !!

mohd zhafri said...

@sunah
haha...boley2...

@arisa mihashi
haha...trade mark 2...

mohd zhafri said...

@nurul lalala
alamak...gambar terpakse d rahsiakan

@ask
mmg kembar habih...hahaha

@cikbulat
jom gelak besau...hahaa

niesz said...

wakakaka..mcm noh, xley bla btul..haha..tp mane tau kot kan muke die lagi ensem dr noh, mmg mencecet ms nina lari tgglkn noh..haha..

updated entry : orang parit order pizza

shafiqabdshukor said...

hahahaha..
padahal rambut je serupe..
betul2 aku pon tergelak dlm kelas td...
selamat Prof tu x jmpe yuna lg dalam kelas kiter..

mohd zhafri said...

@niesz
haha...bley r nk try ejas miss nina nnt...

@capek
haha...yuna??? ooooooooooo

shafiqabdshukor said...

hahahaha...
jom kantoikan cik yuna lak la...
hahahahaha

mohd zhafri said...

@shafiq
ko la plak...aku dah 2 orang ni...haha

Awangku Johan said...

salam ziarah n follow ur blog.. mai singgah n follow blog saya ek

mohd zhafri said...

@awangku
tq ziarah

Hanim Mahali said...

boleh ganti noh hujan tu... ^_^

mohd zhafri said...

@Hanim
boley2...sore pon lebey kurang je...huhu

shafiqabdshukor said...

ak x de hal...
ko jgn lak lupe nak kantoikan gambit tu..
dah berlakon citer awan dania lupe lak kat kite...
hahahaha