Saturday, January 29, 2011

Award untuk follower ke-100!!!



Assalamualaikum...
macam mana hari korang semua...ada bagus?

hari aku x sangkan akhirnya follower ak dah mencecah lebih dari 100 orang...huhu
Alhamdulillah....Insyaallah ini akan membuatkan aku lebih bersemangat untuk berblogging ni...

Tahniah ke pada cik IeDa_IsHiDa88 kerana telah menjadi follower ke-100 aku...
nak tau spe cik ieda ni bley r korang klik kat nme die 2...hehe

yang best nye blog die ade lagu ADIRA......hahahaha
terbaek terbaek terbaek....

terimalah award yang x seberapa ni...huhu


2 comments:

IeDa_IsHiDa88 said...

thanks... xsangka sy bleh dpt award nie... hehehe...=) suka ek lagu adira???

mohd zhafri said...

@ieda
hehehe....tahniah2...huhu..
lagu ilusi Adira best wooo