Tuesday, January 25, 2011

Marah bebeno teman ni ha....





petang ni mmg aku tension....
gerrrrrrrrram giler....
pantang aku paking motor kt situ msti die nak kacau
wei....tolong la memahami daku....
aku x buat salah....
motor aku pon x salah...
haissshh...nak marah x smpai hati...
kang....eiii...kang...eeiii budak ni....
dulu ko dah buat hal....
sekarang ko nak buat hal lagi...


atas bawah ni gambo time kena dulu


ni last warning...aa tgk teman dah bg kaler merah dah....mika buat lg teman x kn teragak2 ambil tindakan UNDANG-UNDANG

amboi...marah bebeno teman ni ha...

14 comments:

Sunah Mohammad said...

dahsyatnye! diorang suka la motor zhafri..hehehe

mohd zhafri said...

@sunah
ni dah masuk 2nd time ni kak...aduss...
sesuke hati buat penempatan haram ni...hehe

niesz said...

eeeuuuwww..busuk nyer..ekekeek..cian die..

mohd zhafri said...

@niesz
haha...mmg kesian

shafiqabdshukor said...

diorg suke ko nyer sticker zaft3 tu..
...

mohd zhafri said...

@shafiq
haha...ade plak cm 2...moto ak burok je...diorang ade agenda tersembunyi ni

FIFIEY LYCHEE MARATION said...

aisee, tak boleh jd mcmni,kesian anda.

mohd zhafri said...

@fifiey
mmg kesian...huuu

black butterfly said...

ishh~~dasyat nyer...ermm,ia kejo gule kot...msti smlm beli gula
^_^

mohd zhafri said...

@black butterfly
den boli goreng pisang jo...haha

ALIASHUHAIMI said...

apa benda tuh?

mohd zhafri said...

@aliashuhaimi
itulah kerengga yang sedang membuat perkampungan di motor kesayangan ku...yg putih2 tu telur die...ish3

ayienchan said...

kejamnyeee lahai.ad jugak yg nk buat cmnie =.=

mohd zhafri said...

@ayienchan
hahaha...kejam mmg kejam