Wednesday, June 29, 2011

Wordless Wednesday #7



Assalamualaikum pembuka bicara


24 comments:

aremieroul said...

comel..^^ he3.. tengok saya punya WW pulk jom..^^

Sunah Sakura said...

waaaaaaaaaa...kuceng jugak! hahaha~

anish said...

mula2 igt bantal tdi. hehe :p

mohd zhafri said...

@aremieroul
huhu...3 ekor kucing yg comel

mohd zhafri said...

@Sunah Sakura
amek gambo ni pukul 3 pagi time diorang tgh tido...haha

mohd zhafri said...

@anish
bantal? huhuhu...bantal boleh bergerak dan mengiaw

sniffa93_aznil4eva said...

sama mcm kucing org.. hhe suka tidur mcm ni:)

mohd zhafri said...

@sniffa93_aznil4eva
huhuhu....

QaRr JaliL said...

okeh..:) tu comel

cik_zetty said...

meow meow comelnye kucing tu tido :)

ape lagu wajib korang? :)

shafinaz sani said...

kucing tenggiling :O

tyka said...

memang cute

http://sitiatikah.com/2011/06/29/wordless-wednesday-4/

Hans said...

kesiannya diorang tidur beralaskan surat khabar jer
tapi cute

Wordless Wednesday #4

PCL said...

bestnya ..tidor

mohd zhafri said...

@QaRr JaliL
haha....comel2

mohd zhafri said...

@cik_zetty
haha.....memang comel

mohd zhafri said...

@shafinaz sani
ni baka kacukan punya ni...hoho

mohd zhafri said...

@tyka
tau x pe

mohd zhafri said...

@Hans
tu kira tilam diorang la tu

mohd zhafri said...

@PCL
zZzZZzzz......

Dauspozi said...

Comel kucing bro... Aku pun pernah bela dulu tapi tak lama sebab Mak alahan dengan bulu kucing.. huhu

Latest Post: Wordless Wednesday #3 - Setahun Sudah

mohd zhafri said...

@Dauspozi
kucing ni pon bukan aku yang bela...huhu

Syazwani Jalal said...

MOSHI MOSHI TERSGT LA CUTEE !!

mohd zhafri said...

@Syazwani Jalal
huhu...cute3