Tuesday, June 28, 2011

nak pakai antivirus baru

Assalamualaikum

sekarang time rehat kerja
jadi boleh la aku update entri baru
kan3?

laptop aku ni tetibe terasa macam berat je
berat dengan anasir2 yang tidak baik
berat dengan virus2 yang boleh merosakkan seluruh sistem komputer

adussss....apa yang perlu aku lakukan
adakan antivirus sekarang tidak dapat menangani semua ni
adakan antivirus yang aku ada sekarang ni
mampu untuk protect
mampu untuk selamatkan
seluruh system dan khazanah
dalam laptop aku ni

so, apa software antivirus baru yang aku perkatakan tu?
ada ke kat pasaran sekarang?
hehehe....
buat masa ni tak de lagi la
tapi kot2 ada yang nak develop
apa salahnya....
boleh jadi antivirus pertama Malaysia
MADE IN MALAYSIA

nak tahu nama antivirus ni?
.
.
.
.
.
BERSIH 2.0
(peace)

mode: gua nak berehat dulu

6 comments:

Aimi Bahari said...

bes ke pakai BERSIH ni?

mohd zhafri said...

@Aimi Bahari
ntah la...best la kot...huhu

Hans Hanis said...

hahhahhaa
ingatkan anti virus betul tadi
adoii

Juvana Episod 10

mohd zhafri said...

@Hans
huhuhu....

NadiRah said...

nak!!!!
haha...bpe tahon leh pkai?? lala~

mohd zhafri said...

@NadiRah
haha...life time waranty kot...