Friday, June 3, 2011

aku vs nora elena

Assalamualaikum~
aku rasa dah ramai juga blogger buat entri pasal ni
pasal budak nora elena ni...
hahaha....tapi aku peduli hapa...
aku nak buat gak....

mula2 dulu tak de la minat mana
bila tengok adik aku buka cerita ni
lagipon aku tengok 15 minit yang terakhir je
tiba2, aku tengok ramai pula yang buat status
pasal cerita ni...
best ke cerita ni

ada juga yang cakap cerita ni kira macam
setanding dengan cerita Adamaya dan juga Nur Kasih
haha....macam best je

jadi aku cuba la tengok sikit2
tiba2 terasa nak download....
apa lagi...dengan link download yang aku jumpa kat internet,
aku pon download la dari episod 1 sampai yang latest aku tengok

boleh tahan best la juga....
tersenyum2 melihatnya....
nak2 lagi yang baru ni
time diorang honeymoon kat cameron
hahahahaha

~the end~
(aku malas nak cerita panjang)

ce korang tengok status aku ni



apa2 pon jangan sampai solat korang terabai pula bila tengok cerita ni
solat tetap kena solat tau

4 comments:

Anonymous said...

hahha, tp ade org ckp, cube watak seth tu diganti ar badul.. rase2..hahha

mohd zhafri said...

@aq noor
haha...memang x jadi r cm 2....hahhaha

feyza said...

mmg best pon..=D

mohd zhafri said...

@Pijahh' de-Arr
best kan....huhu