Monday, June 27, 2011

gua kena headshot!!!



Assalamualaikum~

akhirnya dalam kul 3 tadi gua dah selamat sampai ke JB
penat gak la
mana tak nya, gua kan rider
tapi bukan rider motor2 besar la
moto kecik je...hahaha
LC.....bukan laju mana pon

ok2...meh gua straight to the point
nak di jadikan cerita
time gua tengah sedap2 ride
sedap2 menikmati keindahan alam
sedap2 melayan perasaan
sambil mendengar lagu faizal tahir (gua pakai ear phone)

tiba-tiba!!!!

pang!!!!!!!
gua kena headshot
ddekat mana lagi kalau dah headshot
kat kepala otak la...haha

selamba adap je "dia" headshot gua
nasib baik gua pakai protection
kalau tak mau ber"pinau" muka gua yang suci ni

meh gua tunjuk bukti kalau lu orang tak caya
amacam?
kalau korang kena mesti menyirap satu badan

mode:tensyen2......malam nanti gua update crite panas punya

6 comments:

NURUL AINI NORAZMAN said...

jap nak gelak dulu!! hahahahhaha~
memang panas hati ni klu kena kat aku,.=p

mohd zhafri said...

@NURUL AINI NORAZMAN
hahaha...tau x pe...panas2~

shafiqabdshukor said...

hahahahahahahahahahahahahahhaahaha...

mohd zhafri said...

@shafiqabdshukor
ko gelak....lu bikin gua panaaaasssss je

NadiRah said...

kne batu ke?

mohd zhafri said...

@NadiRahang
taik burung yang macam batu punya...haha