Monday, February 14, 2011

KEMPEN: Kami TAK Sambut Hari Valentine~

Assalamualaikum...
seperti mana yang korang tau....
dan aku pon x mo la ckp panjang....
poster ni pon dah menunjuk kan segala2 nya....

macam2 maklumat boleh di cari....
dan macam2 peringatan dah d keluarkan....
setiap tahun2.....
peringatan yang sama berulang....
jadi aku harap korang paham la ye......
kalau x paham gak mai tgk video ni ye.....





19 comments:

♥NuR SyAFiQah♥ said...

ye..sy sokong :)

mohd zhafri said...

♥NuR SyAFiQah♥
bgus2~

Sunah Mohammad said...

eik, mana banner?

mohd zhafri said...

jap2....cm ne nak wt post kita sentiase kat atas ek?

Sunah Mohammad said...

o...jenguk entry ni...--> http://www.sunahsukasakura.com/2011/02/saya-tak-reti-buat-autopublish.html

fyqa said...

agree 100% !

mohd zhafri said...

fyqa

yup!!!! =)

sTaRLighT said...

yup no to valentine
=))

mohd zhafri said...

@sTaRLighT

gud2... =)

...Saiful... said...

valentine sucks...

kiera'sakura said...

katakan tidak pada valentine!!

mohd zhafri said...

@...Saiful...
huhu....yup

@kiera'sakura
let say n do it

AMMAR YASIR said...

Gua sokong 100%

gaung said...

macam ni la..kita sampaikan nasihat...menegur.itulah sebahagian dari dakwah

Punca Utama | PU said...

yeahh... say no to Valentine Days...
aku tak pernah pun nak sambut.. seriesly, dalam seumur hidup aku.. tak pernah amik tahu mengenai Valentine..
cinta kasih sayang bukan untuk sekali setahun..tp utk hari2 punya maa...

NadiRah said...

Nad sokong!!!

mohd zhafri said...

@AMMAR YASIR
sokong2!!

@gaung
betol2.... =)

@Punca Utama | PU
=)

@NadiRah
bagus nad...huhu

:: Zanna :: said...

yup sokong2.. ^.^

mohd zhafri said...

@:: Zanna ::
bgus2... =)