Monday, February 28, 2011

if(cerita_jepon == FYP)

Assalamualaikum~

waduh2..petang ni amatlah tidak memberansangkan kerja2 ku...nak di jadikan cerita, aku adalah ambil satu drama jepon ni dari kawan aku..kira aku ni boleh la di katakan minat juga tengok drama jepon ni... selalu
kalau dengar orang ramai minat drama korea...tapi aku...ohohoho...

baru je ambil hari ni tiba2 je dah nak habis dah aku tengok... rasanya malam ni habis lah...aku bukannya apa,
cuma kalau dah tengok drama jepon ni susah sikit nak berhenti....hahaha... lagipon kalau dah abih tengok
aku boleh terus delete je... senang sikit... tak ada la nanti mengganggu konsentrasi aku untuk membuat FPY ni...

hahaha.....

sebut pasal FYP, wireless communication dah ok...data sending and received pon dah ok...so, apa lagi....
continue sambung buat GUI...adussss.... kalaulah aku buat kerja FYP ni macam aku tengok cerita jepon kan best.... terus dan terus sampai habis....hohoho

9 comments:

Sunah Mohammad said...

hahaha! orang selalu cakap gitu...kalaulah leh taip thesis macam taip entry..wakaka~

mohd zhafri said...

@Sunah Mohammad
haha....kalaulah~

mohd zhafri said...

@Sunah Mohammad
haha....kalaulah~

aen aini said...

biasalah tu,mana ada org snggup terus menerus wat keje tanpa henti..kne ada mase nk rhatkan diri..

mohd zhafri said...

@aen aini
baek~!!! huhu

Dda Ly said...

hehe cam saye lg la parah, wat kje sket kne take 5..hihi kalau tak tak keruan woh! :P

meh ke rumah,
~happy birthday damia~

mohd zhafri said...

@Dda Ly
hohoho....lebey kurang je...haha

syairahmohdanuar said...

haha.buat tgk cerita lagi bahagia drpd buat thesis.lol :p

mohd zhafri said...

@syairahmohdanuar
haha...tau x pe