Sunday, February 20, 2011

Festival Layang Layang Sedunia








Assalamualaikum....

perghhh....semalam seharian berjalan....
uihhh....berjalan sakan beb...
destinasi utama kami adalah di Pasir Gudang...
iaitu tempat di mana adanya Festival Layang Layang Sedunia ni....

tapi nak di jadikan cerita....
ada la seorang kawan ni.....
kawan aku la...x kan kawan kamu2 semua...hoho....

masa kita orang nak bertolak ni....kita orang nampak lah dia...
dekat je dengan tempat parking kereta kita orang ni....
jadi kita orang ajak la dia sekali ke Pasir Gudang....

tapi lepas keluar dari UTM je baru dia tanye....
"hang pa semua ni nak pergi mana?"
"bukan nak pergi makan cucoq udang ke?"

hahaha....kesian2....dari nak Pasir Gudang bley jadi cucoq udang plak....
best gak la festival layang layang ni....
almaklumlah.....jakun sikit....
x pernah tengok biawak besar.....
harimau besar......
beruang besar.....
lembu besar......
terbang di udara.......
hohoho.....
tak pe la....alang alang dah last semester.....
jalan2 la sikit.....
ikan terbang....fuyyyooooo

cicak terbang....ni kalau cicak greko ni mau x berbillion harga dia
"Halimau kalau di pasangkan kepak boleh telbang"

mr david...ini halimau tak ala kelepak pon boleh telebang ma


p/s: kitorang sesat? nanti aku cerita

7 comments:

NadiRah said...

nad pon pergi semalam!!! huhuhu

shafiqabdshukor said...

wek...
x ajaak...

shafiqabdshukor said...
This comment has been removed by the author.
Sunah Mohammad said...

ang ni main jek ye...gi wat PSM! :p

mohd zhafri said...

@nadirah
hhuuhu

@shafiq
aku tak bersalah

@sunah muhammad
hehehe...

Encik Blogger said...

gile cun layang2..

| cik azeya | said...

wah dulu pena jual air susu soya kat sini. kenangan. kenangan. hahah