Monday, March 28, 2011

Air suam berbuih

Assalamualaikum~

petang tadi dalam pukul 6 lebih aku dah terasa macam nak makan malam dah....
terasa lapo la pulak....
malas nak makan lewat2...ye la...esok ada test...
study tak habis lagi...
jadi aku ngan kawan2 aku pon g la makan....

tapi makan kat mana?
haha...kalau petang2 yang hening ni makan ayam penyet la jawabnya....

time order tu...aku order la ayam penyet dan air suam....
al maklumlah....asek minum air manis je...air ber ais je....
minum air suam la pulak....

tapi agak pelik....



apa yang pelik??????????
sampai2 je air aku...tiba2...
aku tengok air aku berbuih.....
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
tak ke pelik ni....air suam ada buih


p/s: aku minta air suam tapi dapat teh tarik....lain bebeno bunyinya...

3 comments:

puteraduyong said...

takpe...air berbuih tu sedap kan... ;)

mohd zhafri said...

@puteraduyong
haha....nasib baek sedap

Sunah Mohammad said...

uiyooo...rezeki tu...