Saturday, March 12, 2011

4 minggu lagi

4 minggu lagi....
4 minggu lagi je tinggal....
4 minggu lagi je hendak menenpuh semuanya....
4 minggu lagi je perlu mengharunginya...

4 minggu ni la macam2 kena buat...
4 mingu ni la macam2 datang....
4 minggu ni la ade assignment, test, assignment, test...
eh....ulang 2 kali pulak aku ni....haha

apa yang 4 minggu nya ni???
penting sangat ke???
sebenarnya lagi 4 minggu berkemungkinan akan bermulanya......
bermulanya presentation for FYP aku....

waaaaaaaaaaaaaaaa........
FYP a.k.a PSM tak siap lagi....
bukan tak siap sangat.....
tapi tinggal sikit lagi.......
cuma yang sikit tu la yang susah....hahaha

sampai terabai blog aku ni beberapa hari...
beberapa hari??????????
4 hari wooo aku tak berblogging....

chaiyok2!!!!!
layan bloa malam ni dulu....
M.U vs Arsenal....
hahaha

5 comments:

Syima Abd Raaif said...

gud luck 4 minggu lagi...XOXO

go MU go MU hehe..

mohd zhafri said...

@Syima Abd Raaif
yeay....MU menang

SITOT said...

macam ni ye orang duk kat u..msty byk giler assignment..hmm,,,tak lame lagi dah nak dapat result spm..pastu masuk u pulak,,kne la assignment tu..isk3..

mohd zhafri said...

@SITOT
huhu...jgn takot....gudluck utk result spm

Anonymous said...

chaiyok2!!!!!
layan bloa malam ni dulu....
M.U vs Arsenal....
hahaha

bloa???
pe ni zab???pe ni???

~~WEN Orange~~