Friday, April 1, 2011

Kau jangan kacau aku lagi!!!

Aku tak puas hati....
marah ni marah....
ada ke patut....
agak2 la der....
aku tak ganggu ko....
ko jangan la ganggu aku....
kita hidup sesama....
nak buat apa ganggu antara satu sama lain....
ni tak....
hari2 ko ganggu aku....
sedey r macam ni der....
sampai hati ko der....
tak kan sampai aku nak sembur ko hari2....
aku pon tak sampai hati....
.
.
.
.
.
.
.
.
hurmmmm.....
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
korang tengok....kalau dah hari2 macam ni susah la aku....
semut2....bukan sekor...tapi berekor2...
kalau dah dicampurkan semua semut tu tak ke jadi SEJUTA!!!!
aku tak paham betoi~

4 comments:

syaimz said...

panaskan air je ngan semut2 tu skali.
mati semua XD

mohd zhafri said...

@syaimz
hahaha....pon boleh~

ain revival said...

hheeh~
leyh jadi penternak semut yang berjaya nie..kui3
kay0 kay0..:)

mohd zhafri said...

@ain revival
hahaha....