Friday, May 6, 2011

Penternak yang berjaya

Assalamualaikum~

haisshhh....ni adalah post pertama aku untuk bulan mei ni
haha...apa daa....lama gila tak post entri
bukannya apa...aku sekarang bz menjalankan perniagaan "PENTERNAKAN"

kecil kecilan je pon....modal ciput...
hahaha....



sebenarnya aku telah berjaya menternak
lebih dari 1000 ekor virus dalam laptop aku
adooiii......sengal gak aku ni
ni semua gara2 nak siapkan thesis la ni
lepas je aku install "adobe reader pro" terus jahaman laptop aku
hahaha

nasib baik semuanya telah di back up...
tapi back up pon still ade virus dalam external hard disk
so...terpaksalah aku clean kat PC member....hehehe

sekarang aku dah format laptop...
malas nak fikir panjang


~wassalam~

4 comments:

shahsyaz said...

hahaha, menternak virus rupanya

Ayie said...

memang penternak berjaya.. tahniah.. hahahaha ^^

mohd zhafri said...

@shahsyaz
hoho....baru ceburi

mohd zhafri said...

@ayie
huhu...."SANGAT" berjaya