Friday, November 18, 2011

Robot Farmers a.k.a pembantu pakcik pekebun

nota kaki robot: ape pasal nota kaki robot ni kat atas plak?

Assalamualaikum & Salam Sejahtera

apa macam hari ni? ada meriah. kepada Malaysia, saya ucapkan tahniah di atas kejayaan menentang Indonesia sebentar tadi. tapi jangan lupa diri pula lepas ni sebab masih ada perjuangan yang belum selesai.

So, bercerita tentang perjuangan, ni ha perjuangan aku pon belum selesai lagi. huhu.. apa yang aku maksudkan adalah mengupdate blog. Jadi cerita aku kali ini adalah untuk pekebun-pekebun atau peladang-peladang di Dunia secara am nya. Dengan teknologi yang pesat membangun, kita dapat lihat penggunaan robot untuk menuai tanaman. amacam? best? this is best bro...kikiki. Robot yang digunakan untuk memindahkan beratus-ratus pasu yang semestinya memenatkan pakcik-pakcik pekebun...

amacam? style gak kan? tu pendapat aku la...tak tau la korang plak

Sebelum korang nak chaow dari blog ni, aku nak ugut korang untuk tengok video ni sampai habis. =P

No comments: