Tuesday, November 29, 2011

Mechanical Robot Construction Workshop








Assalamualaikum & Salam Sejahtera

selalu aku cerita pasal dunia robotik yang canggih2 dekat luar tu. kali ni aku just nak bercerita pasal workshop yang baru kitorang jalankan berkenaan dengan "mechanical robot construction workshop" iaitu bagaimana nak construct mekanikal struktur sesebuah robot untuk masuk sesuatu pertandingan seperti MUROC, ROBOCON dan lain2..

workshop ni di jalankan di USIM (Universiti Sains Inslam Malaysia) dan di sertai oleh ahli2 kelab robotik USIM. Alhamdulillah, kitorang dapat pengalaman baru tentang cara mengajar orang lain. huhu.. dapt juga berkongsi ilmu serta pengalaman dengan orang lain.

harap akan ada lebih invitation dari tempat lain pula.. [^_^]


member aku tengah bagi penerangan

peserta tekun mendengar "ceramah"
aku berkongsi sedikit pengalaman
teliti ye bang....huhu
aku tengah nak deal new project dengan timbalan dekan
jangan salah ukur sudah..... =)
ending chapter
dari "zero" to "hero"

nota kaki robot: kalau2 nak ajak kami datang bagi workshop, jangan la segan untuk hubungi kami.

No comments: