Friday, July 1, 2011

sumber pendapatan blog gua

Assalamualaikum~

so...apa macam minggu korang
ada best? cuti hujun minggu baru nak mula
apa plan hujung minggu?
tak kan update blog je???

kan3....huhu
gua nak cerita pasal pendapatan blog gua
tapi pendapatan apa?
bukan pendapatan duit la
tapi pendapatan "referrals" untuk blog gua
saja je nak jenguk2
almaklumlah
guan ni bukan blogger tegar sangat
huhuhu

so, untuk referrals site ni, gua guna dari blogger je...senang sket...huhu

tahniah la buat yang dapat no 1 tu
gua pon terkejut jugak
pasal gua rasa tak pernah lagi blogger lain yang jadi referral gua ni
dapat setinggi tu....perghhh...tq2 pasal letak blog gua dekat lu punya bloglist
walaupon blog gua ni x best dan x de kaitan pon dengan lu punya blog punya cerita
tapi gua nak cakap thanks juga la bro/sis

yang amat mengagumkan gua adalah
referral dari google.com
pergghhhhh.....kalah facebook tu yang gua dok hari2 ping
ni gau tahu pasal apa
thanks juga la dekat cerita Nora Elena ni
heheh (gua pon peminat cerita Nora Elena)

last skali gua nak cakap
thanks pada yang support blog gua
thanks pada yang sudi baca
dan thansk juga pada yang sudi letak dalam lu orang punya bloglist
gua really appreciate


mode: PEACE YO!!!!




4 comments:

Sunah Sakura said...

pandai ek main seo...heheheh..

mohd zhafri said...

@Sunah Sakura
eh....x de la...tak sengaje pon...huhu

Mu'az Blog said...

Kus semangat..

nak sumber pendapatan @ akaun meledak/meletop ??

try this link:

http://www.formulaluarbiasa.com/recommends/jutawanmuda

gdluck..

Mu'az Blog said...

nak sumber pendapatan @ akaun meledak/meletop ??

try this link:

http://www.formulaluarbiasa.com/recommends/jutawanmuda

gdluck..