Saturday, July 2, 2011

kalau time aku kecik2 ada benda ni kan best

Asslamualaikum~

best cuti?
mesti la best...
dapat dok rileks2
tenangkan fikiran
rehatkan minda

huhuhu...
tapi aku tak berapa nak macam tu la
pasal masih ada kerja2 yang mesti di langsaikan

ok2....
aku ada terlihat satu benda ni
perghhhh!!!!!
memang bila sekali aku tengok terus tertarik
tapi nak buat camne
benda ni pon di reka untuk budak2 kecik

kan bagus kalau diorang ni dah reka benda ni awal2 dulu
bley gak la aku bawak main
bawak pergi sekolah ke
dapat gak la nak poyo2 sikit kat kawan2

benda yang aku maksudkan adalah
"Kid Walker Exoskeleton"


ingat askar je ada exoskeleton ni
budak2 pon ada r....

exoskeleton ni di reka oleh
Japanese company Sakakibara Kikai
tinggi dia kira 5 1/4 kaki
dan berat dia dalam 400pound
dan benda ni senang untuk di kemudi oleh budak2

kos nak buat benda ni bukan mahal mana
alaaa dalam 21000usd je...
murah kan?
kan kan kan...huhu

ni video dari Utube kalau korang2 nak tengok la
http://www.youtube.com/watch?v=KR-lmtBryl0&feature=player_embedded

mode: teringin nak naek benda ni





4 comments:

Sunah Sakura said...

tengok dari bawah macam besar pulak robot ni...hahahaha~ rupanya 5 kaki aje...

mohd zhafri said...

@Sunah Sakura
huhu...kecik je kalau tengok video dia

akmal afiqah said...

nak satuuu...

mohd zhafri said...

@akmal afiqah
untuk budak2 kecik je la...huhu