Thursday, December 23, 2010

Aku di langgar lari!!!

Assalamualaikum...

kisah ini adalah kisah benar.. baru je terjadi tadi kat diri aku sendiri...aduhhhh...
cerita bermula apabila aku menerima mesej dari rakanku, Hazeli...

Hazeli: jom (1.43pm)

tapi jom ke mana? jom ke lab..sambung wat PSM...aku pon mmg dh plan nak siapkan circuit lagi 1 ari ni..lepas siap2, aku pon pergi la ke lab dengan belalang hijauku (135LC)..
tapi sungguh malang nasib aku..

sampai sampai kat simpang 4 depan KDSE, aku pon belok kiri la lepas belok je.......

booooooommmm!!!! aku kene langgar lari daaa.... lebam gak la leher aku ni....tapi sikit je la... lepas dia langgar blom sempat dia nak lari aku tampar die...hahaha...
gembira aku seketika... nasib dia memang malang sebab dah langgar aku tapi tak sempat nak lari.... arwah dah die sekarang........

nak tau siape dia?
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
dia adalah seekor lebah kecil


maafkan aku cik lebah...sebab respond time aku terlalu cepat bila engkau melanggarku...

11 comments:

♥diLahAmZa♥ said...

wakakak.. sengal jewk...

Nurul Azura said...

lol...ingatkan kna lnggar btul2..=.="

mohd zhafri said...

hahaha....

Abun said...

siot..wat suspen jer..baru nk kesian skit..hahahah...bahye ni kene luv bite..da la simpng 4 kdse tu panas..

mohd zhafri said...

pedih dow...smpai skng terase bengkak kat lehar aku ni...

MisZ Boa.Vista said...

sengal... :p

lipandes said...

hahaha...padan muka...lebah ex-ktgb ni..nk bls dendam...

mohd zhafri said...

siot pitjan...haha

shafiqabdshukor said...

HAHAHAHAHAHA.....

eiyra said...

hahahahha....sengal aje...hahahahahaha

mohd zhafri said...

@roxybelle
haha...sengal sket je pun